تزئینات خودرو

با چراغ عقب اسپرت در خیابان ها متفاوت باشید!

ظاهری متفاوت با چراغ عقب اسپرت | تاپ یدک

خودروی شما با نصب چراغ عقب اسپرت، در تاریکی شب بیشتر می درخشد! همچنین، با نصب چراغ های روز اسپرت، در روزهای کم نور نیز به راحتی قابل تشخیص است. اما این تنها یکی از چندین مزایای استفاده از چراغ های اسپرت است!

اگر چراغ های خودروی شما هنوز همان چراغ های فابریک کارپخش عمده قطعات خودرو با ظاهر ساده و تکراری هستند، بهتر است برای جلوه بخشیدن به ماشین خود آنها را تغییر دهید.

نصب چراغ‌های مدرن و اسپرت امروزی به جای چراغ های معمولی کارپخش عمده قطعات خودرو ای، مزایای بسیاری دارد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم.

زیبایی ظاهر

چراغ های معمولی و ساده ای که کارپخش عمده قطعات خودرو‌های خودروسازی روی محصولات خود نصب می کنند، نقش خیلی کمی در زیبایی ظاهر ماشین ها دارند.

اما با جایگزینی چراغ های اسپرت به جای چراغ‌های معمولی، ظاهر خودرو از این رو به آن رو می شود! در واقع با صرف هزینه نسبتا کم صاحب ماشینی با ظاهر کاملا مدرن می شوید.

ایمنی بیشتر

تحقیقات نشان داده است که علت اکثر تصادفات جاده ای که در شب رخ می دهند، تاریکی و نبود دید کافی برای رانندگان است.

این نکته از دید سازندگان لوازم اسپرت خودروها دور نمانده است. با به کارگیری تکنولوژی در ساخت چراغ های اسپرت میزان روشنایی این چراغ ها را افزایش داده اند. بنابراین، نور ایجاد شده توسط چراغ های اسپرت حداقل دو تا سه برابر قوی تر از نور چراغ های معمولی است.

به همین دلیل چراغ های اسپرت، بدنه ماشین و اطراف آن را به خوبی روشن می کنند. به طوری که سایر رانندگان مشکلی در دیدن خودروی شما حتی در تاریک ترین جاده ها نخواهند داشت.

ایمنی بیشتر در شب با چراغ عقب های اسپرت | تاپ یدک

استفاده از چراغ عقب اسپرت حتی در موتور سیکلت ها و به منظور افزایش ایمنی موتورسوارها در شب نیز توصیه می شود.

بنابراین با استفاده از چراغ عقب اسپرت و به دلیل روشنایی زیادی که این چراغ ها ایجاد می کنند، ایمنی خودرو و سرنشینان آن افزایش می یابد.

دوام و پایداری

آنچه که چراغ های اسپرت را از چراغ های معمولی متمایز می سازد، مقاوم بودن در برابر ضربات و همچنین داغ نکردن آنها است.

مقاومت در برابر ضربه

مقاومت در برابر ضربات چراغ های اسپرت بسیار بیشتر از چراغ‌های معمولی است. این مورد مزیتی برای افرادی که اغلب در تاریکی شب رانندگی می کنند، محسوب می شود. همچنین برای ماشین‌های سبک و موتور سیکلت ها نیز اهمیت دارد.

علت آن مشخص است: رانندگی در جاده‌های ناصاف و پر دست انداز موجب وارد شدن ضربات متعدد به قسمت‌های مختلف خودرو از جمله چراغ ها می شود.

این ضربات منجر به شکستن فیلامنت چراغ های معمولی می شود. به دلیل تکنولوژی ساخت عالی به کار رفته در چراغ‌های اسپرت، احتمال بروز این مشکل در این گونه چراغ ها بسیار کم است.

دوام و پایداری خوب چراغ های اسپرت | تاپ یدک

داغ نکردن بیش از حد

چراغ های معمولی بسیار بیشتر از چراغ های مدرن داغ می کنند. این حرارت موجب صدمه دیدن اجزای پلاستیکی و الکترونیکی موجود در چراغ می شود. اما چراغ های اسپرت اصلا داغ نمی شوند. اگر آنها را در حالت روشن لمس کنید، سطح آنها کاملا خنک است.

بنابراین چراغ عقب اسپرت به دلیل تکنولوژی ساخت بهتر و کمتر داغ کردن، دوام بیشتری نسبت به چراغ عقب معمولی در برابر ضربات و شوک‌های حرارتی دارد.

کم مصرف بودن

چراغ های اسپرت کم مصرف بوده و نسبت به چراغ های معمولی به برق کمتری برای روشن شدن نیاز دارند. به همین دلیل در واقع موجب افزایش طول عمر باتری خودرو نیز می شوند.

کاهش هزینه‌ها

اگر از چراغ های اسپرت به درستی استفاده شود، طول عمر این چراغ ها حداقل 10 سال بیشتر از چراغ های معمولی است. چراغ های معمولی ممکن است با وقوع یک اتصالی کوچک در جریان برق خودرو به سادگی بسوزند.

اما چراغ های اسپرت از این موضوع مستثنی هستند. بنابراین با نصب چراغ عقب اسپرت در ماشین خود، منجر به کاهش هزینه‌های مربوط به تعویض این چراغ ها می شوید.

کاهش هزینه ها با استفاده از چراغ عقب اسپرت | تاپ یدک

نصب آسان

ممکن است اگر به شما بگویند برای ماشینتان چراغ عقب اسپرت نصب کنید، بگویید به دردسرش نمی ارزد! اما کدام دردسر؟

از همه مزایای چراغ های اسپرت که بگذریم، نصب آنها بسیار ساده و کم هزینه است. اگر قبلا دست به آچار برده باشید، خودتان نیز بدون نیاز به افراد ماهر می توانید چراغ های اسپرت را روی خودرو نصب کنید.

با چراغ عقب اسپرت زیبایی، کارایی و ایمنی بیشتر را تجربه کنید!

با نصب چراغ عقب اسپرت روی ماشین خود، علاوه بر آنکه خودروی شما متفاوت به نظر می رسد؛ به دلیل قوی تر بودن نور این چراغ ها ایمنی بیشتری هنگام رانندگی در شب نصیب شما می شود.

چراغ‌های اسپرت اغلب کم مصرف بوده و دوام و طول عمر بیشتری نسبت به چراغ‌های معمولی دارند. هم اکنون این چراغ ها از طریق شرکت‌های فروش عمده قطعات یدکی خودرو در سراسر کشور قابل تهیه هستند. همچنین دارای طریقه نصب بسیار ساده ای هستند.

با وجود تمامی این مزایا، آیا جایی برای تردید در خرید چراغ‌های اسپرت خودرو باقی می ماند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *