تزئینات خودرو

با لوازم تزئینی پراید خودروی خود را اسپرت کنید!

با لوازم تزئینی پراید خودروی خود را اسپرت کنید! | تاپ یدک

آن چه که لذت نشستن در پراید و رانندگی با آن را چند برابر می کند، بخشیدن ظاهر اسپرت به آن با استفاده از لوازم تزئینی پراید است. این روزها پراید یکی از پرشمارترین خودروهای موجود در جاده های کشورمان است. از مزایا و معایب آن که بگذریم.

رانندگان خوش سلیقه و جوان این ایده را عملی کرده و ظاهر پراید خود را با استفاده از لوازم تزئینی و اسپرت متفاوت ساخته اند.

برخی از پرفروش ترین لوازم تزئینی پراید

برخی از لوازم تزئینی پراید مورد توجه بسیاری از افراد در همه سنین و با هر سلیقه ای قرار دارند. به همین دلیل این قطعات در شکل ها و طرح های متنوع تولید شده تا پاسخگوی نیاز همه مشتریان باشند.

چراغ های اسپرت و تزئینی

از آنجا که چراغ ها نقش به سزایی در زیبایی ظاهری خودروها دارند، در بازار لوازم تزئینی پراید امکان خرید این قطعات به راحتی مهیا است.

چراغ های جلو، عقب، مه شکن، راهنما، ترمز، سقف کابین و چراغ موجود در صندوق عقب با کیفیت مطلوب و در طرح های متنوع را جایگزین چراغ های ساده و کم کیفیت پراید خود بنمایید.

رینگ و لاستیک

یکی از محبوب ترین لوازم تزئینی پراید، رینگ و لاستیک اسپرت است. رینگ و لاستیک‌های اسپرت پهن تر از رینگ و لاستیک‌های فابریک خودرو هستند. همین ویژگی موجب ایجاد تفاوت و زیبایی در ظاهر پراید شما می شود.

لوازم تزئینی داخل کابین پراید

یکی از بارزترین نقص های پراید، ظاهر ساده و یکنواخت داخل کابین آن است. از داشبورد پلاستیکی بی کیفیت گرفته تا آفتاب گیرها و روکش صندلی ها، همگی ملالت بار و خسته کننده هستند.

اما مجبور نیستید این ظاهر ساده و کم کیفیت را تحمل کنید! با خرید و نصب لوازم تزئینی پراید، فضای داخل کابین آن را زیبا و جذاب کنید.

همه قطعات داخلی پراید مثل روکش صندلی ها و کفپوش ها، آفتاب گیرها، بادگیر پنجره ها، داشبورد و نمد آن، روکش و توپی فرمان، پنل ضبط، قاب دریچه های کولر، قاب صفحه کیلومتر، آینه وسط، سر دنده، دستگیره درب ها و غیره قابل تعویض و مدرن شدن هستند.

جلو پنجره

شکل ظاهری پنجره مربوط به خروج هوای گرم کاپوت که در جلوی خودرو قرار دارد، نقش مهمی در زیبایی ظاهر خودرو دارد. اما متاسفانه این نکته در طراحی قطعات پراید مد نظر طراحان نبوده و ظاهر پنجره جلوی کاپوت این خودرو بسیار ساده و فاقد زیبایی است.

خوشبختانه این مسئله از دید تولید و تامین کنندگان لوازم تزئینی پراید دور نمانده است. هم اکنون انواع جلو پنجره‌های اسپرت و زیبا در دسترس رانندگان و علاقمندان به خرید و نصب این قطعات قرار دارند.

چراغ، رینگ و لاستیک و جلو پنجره اسپرت پراید | تاپ یدک

سراگزوز با صداهای اسپرت!

امروزه یکی از پرطرفدارترین لوازم تزئینی پراید، سراگزوز با صدای اسپرت است. این سراگزوزها علاوه بر زیباتر نمودن ظاهر پراید، به واسطه صدایی که هنگام فشردن پدال گاز ایجاد می کنند، حس نشستن در ماشین‌های مسابقه ای را برای افراد تداعی می کنند.

پاور ویندوز

یکی از لوازم تزئینی پراید که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است، سیستم پاور ویندوز است. البته این سیستم بیشتر از آن که تزئینی باشد، کاربردی است. اما به دلیل اینکه همراه اقلام تزئینی خریداری و نصب می شود، در این دسته بندی قرار می گیرد.

با استفاده از سیستم پاور ویندوز پراید، دیگر نگران باز ماندن پنجره ها یا آینه‌های بغل خودرو نباشید. چرا که پس از خاموش شدن موتور و قفل کردن درب ها، پاور ویندوز فعال می‌شود. بنابراین به طور اتوماتیک پنجره ها و آینه‌های کناری خودرو را می بندد.

نوار و سیم‌های تزئینی

یکی از جدیدترین لوازم تزئینی پراید، نوارها و سیم‌های تزئینی هستند. این نوارها یا با برق و به صورت کم مصرف کارکرده یا بدون برق و شب تاب هستند. همه ما نمونه این نوارها را در دوچرخه ها، موتور سیکلت ها و تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی به خصوص در مکان‌های تاریک دیده ایم.

این نوارهای تزئینی اغلب انعطاف پذیر هستند. بدون نیاز به چسب، در بدنه خارجی و همچنین در داخل کابین پراید نصب می‌شوند. به دلیل داشتن رنگ‌های شاد و براق چشم هر بیننده ای را می ربایند!

با خرید و نصب لوازم تزئینی پراید، متفاوت ظاهر شوید!

یکی از خودروهایی که این روزها به وفور در خیابان ها می بینیم، پراید است. بسیاری از رانندگان خوش ذوق و سلیقه پراید به جای دست روی دست گذاشتن، خلاقیت به خرج داده و ظاهر ماشین خود را تغییر داده اند. اگر خودروی شما هم پراید است، می توانید با استفاده از تزئینات و اسپرت ظاهر آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید.

لوازم و تزئینات این خودرو بسیار متعدد و متنوع هست. مهمترین آنها انواع چراغ، لوازم تزئینی داخل کابین، سراگزوز، جلو پنجره، رینگ و لاستیک و حتی نوارهای تزئینی براق و خوش رنگ هستند.

شرکت‌های فعال در زمینه فروش عمده قطعات خودرو، با تامین و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی، دست شما را برای انتخاب لوازم تزئینی پراید باز می گذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *