تزئینات خودرو

لوازم اسپرت رانا، بهترین تزئینات خودرو را انتخاب کنید!

لوازم اسپرت رانا، بهترین تزئینات خودرو را انتخاب کنید! | تاپ یدک

اگر شما هم قصد تهیه لوازم اسپرت رانا را دارید، برای آشنایی با گزینه های مطرح در این خصوص با ما همراه باشید.

خودروی رانا یکی از محصولات گروه تولیدی ایران خودرو است که ظاهری شبیه به پژو 206 صندوقدار و همچنین سمند دارد. اما رانندگان خوش سلیقه ترجیح می دهند با استفاده از لوازم اسپرت رانا در نمای داخلی و بیرونی این خودرو، ظاهر ساده آن را متحول کنند.

خرید لوازم اسپرت رانا: برطرف کردن معایب یا زیباسازی ظاهر؟

به طور کلی هر خودرویی که ساخته می شود، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. رانا هم از این موضوع مستثنی نیست!

مثلا نمای بسیار ساده و خسته کننده داخل خودرو و پلاستیکی بودن اکثر قطعات نظیر داشبورد، یکی از عیوب ظاهری رانا است. کیفیت پایین سپر و احتمال شکستن آن حتی با ضربات آهسته نیز از معایب این خودرو است.

نداشتن سنسور دنده عقب و اهرم پخش و کنترل موسیقی در کنار فرمان از سایر مواردی هستند که رانندگی با رانا را به خصوص برای نسل جوان نامطلوب می سازند.

پس خرید لوازم اسپرت رانا نه تنها ظاهر این خودرو را شیک و منحصر به فرد می سازد، بلکه با رفع برخی از معایب رانا استفاده از آن را برای سرنشینان دلپذیرتر می نماید.

پرطرفدارترین لوازم اسپرت رانا را بشناسید!

چراغ های جلو و عقب

بسیاری از دارندگان رانا از بخار گرفتن چراغ های جلوی این خودرو پس از شست و شو خبر داده اند. همچنین گفته می شود که این چراغ ها در رانا خوب آب بندی نشده اند.

با نصب چراغ های اسپرت علاوه بر شیک شدن ظاهر خودرو، مشکلات چراغ های جلو نیز برطرف می شوند.

روکش ها و کفپوش ها

از نظر شما هم فضای داخل کابین رانا کسل کننده و ملالت انگیز است؟ شما هم رنگ و مدل روکش های صندلی و کفپوش ها را نمی پسندید؟

فروشندگان لوازم اسپرت رانا این مشکل را به خوبی برطرف می کنند. کافیست رنگ و مدل روکش ها و کفپوش ها را انتخاب کرده و به آنها سفارش دهید. حتی می توانید رنگ روکش دور فرمان را با رنگ روکش صندلی ها مطابقت دهید.

همچنین می توانید داشبورد پلاستیکی فابریک رانا را با داشبوردهای اسپرت امروزی عوض کنید. حسابی شیک می شود! مگر نه؟

قاب کیلومتر

مورد دیگری که فضای داخلی رانا را متحول و زیبا می سازد، استفاده از قاب کیلومتر اسپرت در صفحه کیلومترشمار است. قاب کیلومترهای اسپرت امروزی علاوه بر داشتن رنگ های شاد و دلربا، دارای چراغ های خوشرنگی هستند که در شب نمایی رویایی به صفحه کیلومتر رانا می بخشند!

سپر جلو و عقب

سپرهای اسپرت رانا علاوه بر شیک و جذاب نمودن ظاهر رانا، خیال شما را از جهت داشتن دوام در برخوردهای احتمالی با اشیا راحت می سازند.

آینه بغل و پاور آینه

یکی از پرکاربردترین لوازم اسپرت رانا، آینه بغل به همراه پاور آینه است. آینه بغل های اسپرت علاوه بر داشتن طرح های هندسی زیبا و جوان پسند، اغلب دارای چراغ هستند. این چراغ ها هنگام روشن بودن راهنما یا فلاشرها، روشن و خاموش می شوند.

فروشندگان لوازم اسپرت رانا معمولا همراه آینه بغل های اسپرت، یک سیستم پاور آینه نیز به شما پیشنهاد می دهند.

سیستم پاور آینه به برق خودرو متصل شده و هنگام خاموش نمودن خودرو به طور خودکار آینه های بغل را می بندد. پس این پیشنهاد جالب را حتما بپذیرید!

اهرم پخش موسیقی

همانطور که گفتیم، طراحی رانا از بسیاری جهات بی شباهت به طراحی پژو 206 صندوقدار نیست. اما برخلاف پژو، رانا از اهرم پخش موسیقی روی فرمان بهره ای نبرده است.

اگر با پژو 206 صندوقدار رانندگی کرده باشید، حتما تجربه دلنشین پخش و کنترل رادیو و ضبط را از روی فرمان و بدون نگاه کردن به پانل موسیقی داشته اید.

پس اهرم پخش موسیقی یکی از وسوسه انگیزترین و در عین حال پرکاربردترین لوازم اسپرت رانا برای رانندگان و به خصوص نسل جوان است.

بال عقب

این روزها تعداد افرادی که بال صندوق عقب را به ظاهر خودروی خود اضافه کرده اند کم نیست! علت این امر، چندین برابر شدن زیبایی ظاهری همه خودروها با استفاده از این قطعات است.

ال عقب؛ یکی از جذابترین لوازم اسپرت رانا | تاپ یدک

بازار خرید و فروش بال عقب های طراحی شده برای رانا نیز بسیار داغ است. اگر سری به فروشگاه لوازم اسپرت رانا بزنید، قطعا بال عقب رانا یکی از انتخاب های شما خواهد بود.

همین امروز لوازم اسپرت رانا را در لیست خرید خود قرار دهید!

اگر شما هم از معایب و سادگی ظاهر رانا خسته شده اید، اصلا نگران نباشید! چرا که تنوع و تعدد لوازم اسپرت رانا دست شما را برای برطرف کردن بسیاری از این مشکلات باز گذاشته است.

این روزها چراغ های جلو و عقب، سپرها، روکش صندلی ها و کفپوش ها، آینه های بغل، قاب صفحه کیلومتر، اهرم پخش موسیقی و بال صندوق عقب از جمله مهمترین و پرکاربردترین لوازم اسپرت رانا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *