تزئینات خودرو

کدام تزیینات داخلی خودرو برای شما مناسب است؟

کدام تزیینات داخلی خودرو برای شما مناسب است؟ | تاپ یدک

برای بدست آوردن احساس رضایتمندی دو راه در پیش رو دارید: ماشین تان را عوض کنید؛ یا از تزیینات داخل خودرو استفاده نمایید. از ظاهر اتومبیل تان ناراضی هستید؟ لوازم اتاق ماشین شما کهنه شده و یا مطابق سلیقه تان نیست؟ دوست دارید که خودروی شما زیباتر، لوکس تر و جذابتر به نظر بیاید؟

لوازم و تزیینات ماشین در سه گروه اصلی قرار می گیرند:

  1. لوازم تزیینی داخل اتاق خودرو
  2. لوازم و تزیینات بدنه ماشین
  3. نظم دهنده ها

بازار لوازم و تزیینات داخل خودرو بسیار داغ و پررونق است. چرا که بسیاری از افراد علاقمندند ظاهر ماشین شان را مطابق سلیقه خود تزیین کنند. اگر به بورس تزیینات داخلی ماشین مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که هرکدام از این لوازم با برندها، طرح ها، رنگ ها و قیمت های بسیار متنوعی به فروش می رسند. این امر ممکن است باعث سردرگمی شود؛ به نحوی که برای تصمیم گیری دچار مشکل شوید.

در این مقاله به بررسی انواع تزیینات داخل ماشین و کاربردی ترین این لوازم می پردازیم.

کاربردی ترین تزیینات داخل خودرو

برای اینکه بدانیم کدام‌ یک از تزیینات خودرو برای ما ضروری تر است، مشخص کردن نیازهای مان نسبت به زیبایی این لوازم اولویت دارد.

آیا خانواده پرجمعیتی هستید؟ سفرهایتان را با خودروی شخصی انجام می‌دهید یا فقط در داخل شهر از خودرو استفاده می‌کنید؟ وسایل ضروری که درون ماشین می‌گذارید چیست؟ آیا نیاز به نگهدارنده دارند یا در داشبورد قرار می گیرند؟ بودجه ای که برای خرید تزیینات ماشین درنظر گرفته اید، چقدر است؟ به لوازم و تزیینات لوکس علاقمندید یا اسپرت؟

پاسخ به سوالات فوق و پرسش هایی از این قبیل تا حد زیادی، شما را در انتخاب بهترین تزیینات داخل خودروی اتان راهنمایی می‌کند. با اینحال برخی از این لوازم هستند که وجودشان در هر خودرویی لازم و ضروری است. در ادامه به ذکر برخی از این تزیینات می‌پردازیم.

روکش صندلی خودرو

رویه های صندلی از پرطرفدارترین تزیینات داخل خودرو هستند. انواع این محصول از پارچه ای تا چرم و در قیمت های مختلف به بازار عرضه شده اند. خرید روکش صندلی مرغوب علاوه بر محافظت از صندلی ها، احساس خوبی را نیز به سرنشینان منتقل می‌کند.

کیف پشت صندلی؛ نظم دهندۀ مطمئن داخل خودرو

از بی نظمی، شلوغی و در هم ریختگی لوازم و وسایل تان در داخل خودرو کلافه شده اید؟ نظم دهندۀ پشت صندلی یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که به شما در مرتب کردن ماشین، کمک می‌کند. این محصول در طرح های مختلفی وجود دارد؛ برخی از آنها دارای میز هستند و می‌توان بعنوان نگهدارندۀ لیوان و ظرف غذا هم از آنها استفاده کرد.

کیف پشت صندلی ماشین | تاپ یدک

هولدر موبایل؛ نگهدارندۀ مطمئن گوشی شما

انواع پایه های نگهدارنده موبایل برای داخل خودرو وجود دارند. برخی از آنها مغناطیسی هستند؛ برخی پایه دار و بعضی در کنار دنده، تعبیه می شوند. اگر برای مسیریابی، بطور مداوم از موبایلتان استفاده می کنید، هولدر پایه دار یا مغناطیسی که بر روی قسمت داشبورد نصب می شوند، می تواند انتخاب خوبی باشد.

مبدل فندکی چندکاره؛ همراه الکترونیکی داخل خودرو

اگر در طول شبانه روز ساعات زیادی را مشغول رانندگی هستید یا به سفر رفته اید، با این مبدل دیگر نگران تمام شدن شارژ لوازم الکترونیکی تان نخواهید بود. این مبدل ها از دو تا چند خروجی مختلف دارند که می‌توان بطور همزمان چند وسیله الکترونیکی را شارژ کرد.

قاب پدال؛ جا پای محکم شما

شاید در نگاه نخست، چندان مهم بنظر نیاید؛ اما پدال ماشین بسیار زود فرسوده می‌شود و به مرور زمان، ظاهری ناخوشایند پیدا می‌کند. با استفاده از قاب های پدال، ضمن مراقبت از پدال اصلی، ظاهر خودرو نیز زیباتر خواهد شد.

روکش فرمان؛ حس خوب رانندگی

رویۀ فرمان با رنگ ها، طرح ها و جنس های متنوعی وجود دارند؛ علاوه بر زیباتر کردن محیط داخلی ماشین، حس خوشایندی را هم به راننده منتقل می‌کنند. این کالا همانند سایر تزیینات داخل خودرو با قیمت های مختلفی قابل تهیه است.

روکش تزیینی فرمان ماشین | تاپ یدک

کف پوش خودرو؛ فرش محافظ اتومبیل شما

خرید کف پوش ماشین، یکی از هوشمندانه ترین تصمیمات برای زیبایی و همچنین مراقبت از خودرو است. کف پوش های متنوعی در مدل های ساده و سه بعدی با قیمت های مختلفی به فروش می‌رسند. با داشتن این محصول، نظافت و شستشوی خودرو نیز بسیار ساده تر خواهد شد.

کنسول ماشین؛ یک نظم دهندۀ زیبا

شاید قبل از خرید و نصب کنسول، نتوان تصور کرد که این وسیله تا چه اندازه کاربردی است. کنسول علاوه بر اینکه ظاهری پر ابهت به خودرو می‌بخشد، به عنوان یک محفظه برای قرار دادن وسایل تان عالی خواهد بود. همچنین می‌توانید از آن به عنوان تکیه گاه دست نیز استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *