تزئینات خودرو

آیا تا به حال لوازم اسپرت سمند را برای خودروی خود خریده‌­اید؟

آیا تا به حال لوازم اسپرت سمند را برای خودروی خود خریده‌­اید؟

وقتی در خیابان های داخل کشور رفت و آمد می کنیم، محال است چشممان به یک سمند نیفتد! اما آنچه سمندها را از هم متمایز می کند، لوازم اسپرت سمند است که رانندگان جوان و خوش سلیقه روی ماشین خود سوار می کنند.

سمند یکی از پرشمارترین خودروهای فعلی در ایران است.

سمند ظاهری عادی دارد که ممکن است بعد از مدتی برای صاحب سمند خسته کننده شود. در این صورت یکی از بهترین راه حل ها برای جلوه بخشیدن به آن، استفاده از لوازم اسپرت سمند است.

با نصب لوازم اسپرت سمند در فضای داخلی و بدنه خارجی سمندتان، خودروی خود را جدید، جذاب و متمایز از سایر خودروها کنید!

این قطعات بسیار متنوع هستند که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی می کنیم.

چراغ جلو و عقب

چراغ های جلو و عقب از مهمترین لوازم اسپرت هستند. جایگزینی چراغ های معمولی سمند با چراغ های اسپرت، تاثیر زیادی روی ظاهر بیرونی خودرو دارد.

اگر خوش سلیقه باشید، با انتخاب و نصب چراغ های اسپرت جذاب، ظاهر سمند خود را از این رو به آن رو می کنید!

بال عقب

یکی دیگر از پرطرفدارترین لوازم اسپرت سمند، بال عقب خودرو است که روی صندوق عقب سمند نصب می شود.

حتی تصور آن هم هیجان انگیز است! یک سمند با بال عقب چقدر شیک می شود!

استفاده از بال عقب در سمند، ظاهری متفاوت و جذاب از آن می سازد! | تاپ یدک

جلو پنجره

منظور از پنجره همان دریچه خروج هوای گرم است که چسبیده به کاپوت و بالای پلاک خودرو قرار دارد. این پنجره ظاهری عادی دارد که با استفاده از نصب یک جلو پنجره اسپرت علاوه بر آنکه از ضربات و ذرات خارجی محافظت می شود، ظاهر کاملا متفاوت و زیبایی هم به خود می گیرد.

رینگ و لاستیک

اگر می خواهید ظاهر سمند خود را متفاوت کنید، حتما رینگ و لاستیک ها را مورد توجه قرار دهید. این روزها تنوع در رینگ و لاستیک اسپرت سمند به حدی زیاد شده است که مطمئنا به راحتی رینگ و لاستیک مورد پسند خود را خواهید یافت!

پارکابی

پارکابی قطعه ای ساده و در عین حال جذاب است که روی رکاب داخلی خودرو نصب می شود. این قطعه از آسیب دیدن رکاب موقع سوار و پیاده شدن جلوگیری و فضای درونی خودروی شما را زیبا می کند.

برخی از پارکابی ها در شب از خود نور ساطع می کنند و آرم سمند حک شده روی آنها به زیبایی این قطعات می افزاید.

قاب صفحه کیلومتر

با استفاده از لوازم اسپرت سمند، صفحه کیلومتری شبیه به ماشین های مسابقه داشته باشید! رنگی، چراغ دار و کاملا اسپرت!

روکش ها و کفپوش ها

اکثر افراد پس از خرید خودروی جدید، روکش های صندلی و کفپوش های آن را هم جدید می کنند. علت این موضوع روشن است: چه در مسافت های کوتاه و چه در مسافت های طولانی، استفاده از طرح و رنگ های جذاب و چشم گیر برای صندلی ها نقش زیادی در خسته نشدن شما از نشستن در خودرو دارند!

پس بهتر است برای انتخاب روکش صندلی و کفپوش هم به سراغ لوازم اسپرت بروید که پس از مدتی دچار دلزدگی از طرح و رنگ های خسته کننده داخل خودرو نشوید!

زنجیر چرخ

شاید با شنیدن اینکه زنجیر چرخ یکی از لوازم اسپرت و موثر روی زیبایی خودرو است، خیلی تحت تاثیر قرار نگیرید. اما اگر زنجیر چرخ های اسپرت امروزی را ببینید حتما عاشق آنها می شوید!

زنجیر چرخ های خوش رنگ و جذاب نقش زیادی در زیبایی ظاهر خودرو دارند | تاپ یدک

در زنجیر چرخ های اسپرت علاوه بر به کارگیری رنگ های شاد و جالب توجه، از نقش های متفاوت در تابیدن زنجیرها به هم استفاده شده که چشم نوازی آنها را چند برابر می کند.

کروز کنترل و لیمیتر

کروز کنترل و لیمیتر ابزار مفیدی هستند که موجبات رانندگی ایمن و راحت را برای شما فراهم می کنند. کروز کنترل برای زمانی است که می خواهید سرعت ماشین را ثابت نگه دارید. لیمیتر هم محدود کننده سرعت خودرو در جاده های شلوغ است.

به خاطر داشته باشید که هنگام خرید لوازم اسپرت سمند، این دو مورد را از قلم نیندازید!

پاور ویندوز

حتما برای شما هم پیش آمده که پس از پیاده شدن از خودرو و قفل کردن درب ها، تازه یادتان بیاید که یکی از پنجره ها باز مانده است! حالا باید برگردید و دوباره قفل خودرو را باز کرده و شیشه ها را بالا ببرید! آزاردهنده است نه؟

به جای این کارها، برای خودرویتان پاور ویندوز تهیه کنید! در این حالت بعد از خاموش کردن خودرو و قفل کردن درب ها، شیشه ها و آینه های بغل نیز به طور خودکار بسته می شوند و خیال شما را از هر لحاظ راحت می کنند.

لوازم اسپرت سمند: افزایش زیبایی و کارآیی سمند!

اگر برای سمندتان لوازم اسپرت تهیه کنید، هم ظاهر آن را از سادگی و معمولی بودن خارج کرده اید و هم از قابلیت های روز صنعت خودروسازی دنیا بهره مند می شوید! پس همین حالا خریدتان را انجام دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *