تزئینات خودرو

از تزیینات اسپرت ماشین تا آفتاب گیر

از تزیینات اسپرت ماشین تا آفتاب گیر | تاپ یدک

لوازم و تزیینات اسپرت ماشین در بین سبک‌ها و طرح‌های لوازم تزیینی خودرو از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. افرادی که دوست دارند نمای درونی و بیرونی ماشین‌شان، ظاهری ساده و صمیمی داشته باشد، نسبت به افرادی که تزیینات لوکس ماشین را می پسندند، بیشتر است.

اما بر خلاف تصور بسیاری از افراد، اسپرت کردن ماشین به معنای هزینه کمتر این تزیینات نسبت به لوازم لوکس خودرو نیست. ظاهر ساده تر و غیر رسمی این لوازم به معنای کیفیت پایین تر آن‌ها نبوده و می توان تزیینات اسپرت را با کیفیت بسیار بالایی تهیه کرد.

برای خرید این مدل از تزیینات، انتخاب‌های فراوانی پیش روی ما قرار دارد. از انواع مدل‌های تزیینات اسپرت ماشین گرفته تا آفتاب گیر و قطعات اسپرت بدنۀ خودرو. تهیه هر کدام از این مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ بندی‌ها تحت تاثیر مستقیم سلیقه، بودجه و میزان تزییناتی است که می خواهیم روی ماشین مان نصب کنیم.

در این مقاله به بررسی کاربردی ترین تزیینات اسپرت خواهیم پرداخت.

بهترین تزیینات اسپرت ماشین کدامند؟

برای اسپرت کردن ماشین هیچ محدودیتی وجود ندارد. انواع لوازم تزیینات اسپرت برای نمای بیرونی و اتاق ماشین وجود دارد. می توان با توجه به سلیقه و میزان بودجه، یکی از این دو را برای اسپرت کردن ماشین انتخاب نمود. البته چه بهتر که با صرف مبلغی بیشتر، هم نمای بیرونی و هم داخل اتاق خودرو را زیباتر کنید.

لوازم تزیینات اسپرت ماشین بسیار متنوع و فراوان هستند؛ برای جزیی ترین قطعات ماشین، وسیله ای تزیینی طراحی شده است. اما آیا لازم است که به سراغ همه آنها برویم؟ از نظر هزینه، به صرفه است؟ آیا این ظاهر جدید با این همه شلوغی و تغییر، جذابیت خواهد داشت؟

در ادامه برخی از تزیینات اسپرت خودرو را معرفی می کنیم. چرا که جزو پرطرفدارترین این لوازم هستند. از سوی دیگر با خرید این لوازم، علاوه بر اینکه ظاهر ماشین شما تغییر چشمگیری خواهد داشت، نیازی به هزینۀ مبالغ زیاد برای خرید وسایل غیرضروری تر ندارید.

انواع تزیینات اسپرت ماشین | تاپ یدک

تزیینات اسپرت ماشین ؛ حس خوشایند زیبایی و راحتی

اسپرت کردن داخل اتاق ماشین، طرفداران بیشتری نسبت به بیرون ماشین دارد. علاوه بر زیبایی قطعات مختلف اتاق، نشستن روی صندلی‌هایی با روکش نرم و راحت، لمس کردن قطعات مختلفی همچون دنده که با یک سردندۀ خاص پوشانده شده است، احساس بسیار خوشایندی را به سرنشینان القا می‌کند.

مهمترین تزییناتی که برای داخل اتومبیل مورد استفاده قرار می‌­گیرند، عبارتند از:

روکش اسپرت صندلی ماشین

بدون شک یکی از چشمگیرترین و خاص ترین لوازم تزیینات خودرو، رویۀ صندلی‌ها است. در تولید این محصول از مواد اولیه مختلفی همچون پارچه نخی، کتان، چرم طبیعی و مصنوعی و سایر الیاف استفاده می‌شود. همچنین با وجود رنگ های بسیار متنوع آن، می‌توان میان روکش ها و سایر تزیینات هماهنگی ایجاد کرد.

خرید رویۀ فرمان اسپرت

رنگ رویۀ اصلی فرمان ماشین بعد از مدتی بر اثر تماس مستقیم دست و همچنین تابش نور خورشید، کمرنگ و فرسوده می‌شود. با استفاده از رویۀ تزیینی برای آن، هم از فرمان مراقبت می‌کنید و هم لذت رانندگی برای شما دوچندان خواهد شد.

دستگیر ترمزدستی

اگر رنگ ترمزدستی با رویۀ صندلی و فرمان، هماهنگ باشد، جذابتر می‌شود.

انتخاب سردندۀ اسپرت

تعویض سردندۀ فابریک ماشین با یک مدل اسپرت، فوق العاده است. مدل های بسیار زیبا و متنوعی از این محصول از جنس فلز، چوب، پلاستیک یا ترکیبی از آنها در بازار موجود می‌باشد.

اسپرت کردن داشبورد و قاب دسته ها

قسمت داشبورد، پیشخوان خودرو و قابِ دستۀ درها یکی دیگر از تزیینات اسپرت ماشین است. ممکن است هزینه اسپرت کردن این قسمت ها کمی بیشتر از دیگر وسایل ماشین باشد. با این حال ظاهری چشمگیر به ماشین می‌بخشد.

تزیینات اسپرت داخل خودرو | تاپ یدک

اسپرت بدنه خودرو؛ جلوه ای از جذابیت و ابهت

خودرویی که دارای ظاهری اسپرت باشد، بطور حتم تمام نگاه ها را به سمت خود معطوف می کند. لاستیک ها، رینگ ها، آینه، انواع چراغ ها و سایر لوازم اسپرت بدنه، بطور ویژه ای ماشین شما را از سایر خودروها متمایز می سازد. برخی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین تزیینات اسپرت ماشین برای بیرون خودرو، در ادامه آمده اند:

  • آفتاب گیر پنجره ماشین: آفتاب گیر ها اعم از طلقی، رولی، پارچه ای وغیره در طرح ها و رنگ های مختلفی قابل تهیه هستند. آفتاب گیر خودرو علاوه بر محافظت از وسایل داخل اتاق از تابش خورشید، به زیبایی ظاهری ماشین نیز کمک شایانی می کند.
  • خرید رینگ و لاستیک های اسپرت: لاستیک های پهن، جزو مشخصه های اصلی اسپرت کردن ماشین ها هستند. همچنین می توان از میان انواع رینگ های اسپرت، طرح دلخواه خود را انتخاب کنید. استفاده از این دو محصول، جذابیت خاصی به ظاهر ماشین می بخشد.
  • نصب سپر اسپرت برای ماشین: سپر جلو و عقب نیز جزو مواردی هستند که اگر بخواهید بدنه خودرو را اسپرت کنید باید جزو هزینه ها محاسبه شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *