تزئینات خودرو

اصول مهم برای انتخاب تزئینات داخلی خودرو; روش ها و ایده ها

تزئینات داخلی خودرو | تاپ یدک

بسیاری از افراد بر این باور هستند که فقط نمای بیرونی ماشین به دلیل قرار داشتن در معرض دید سایرین، ارزش زیباسازی را دارد. اما در واقع این چنین نیست!

زیبایی و جذابیت فضای داخلی خودرو، لذت نشستن در آن را چند برابر می‌کند. همچنین میزان خسته کننده بودن فضای کابین بسیاری از ماشین ها را کاهش می دهد.

تناسب رنگ، ظاهر قطعات داخلی خودرو، داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب از مهمترین اصول موثر در انتخاب لوازم تزئینی داخل خودرو است.

بنابراین اگر شما هم به اهمیت این امر واقف هستید و قصد زیباسازی فضای داخلی ماشین خود را دارید، بهتر است با اصول مهم در انتخاب تزئینات داخلی خودرو آشنا شوید.

ایده‌های جذاب برای تزئینات داخلی خودرو

ایده های بسیاری در زمینه تزئینات فضای داخلی خودرو وجود دارد. با دانستن و به کار بستن آنها، فضای داخل کابین ماشین شما جذاب و دلنشین خواهد شد.

یک روکش چرمی برای فرمان خودرو انتخاب کنید.

اگرچه اکثر افراد به محض خرید خودرو اقدام به تعویض روکش صندلی ها می کنند، اما کمتر کسی پیدا می شود که به فکر تهیه روکشی جذاب برای فرمان ماشین نیز باشد.

روکش چرمی فرمان یکی از لوازم تزئینات خودرو بوده که جذابیت فضای داخلی ماشین را به مقدار زیادی افزایش می دهد.

روکش چرمی فرمان یکی از تزئینات داخلی خودرو | تاپ یدک

این روکش‌ها عموما لطیف و مقاوم بوده و به آسانی روی فرمان نصب می شوند. همچنین، روکش چرمی فرمان روی راحتی در رانندگی به مدت طولانی نیز موثر است!

روکش‌های مدرن و سبک روز را برای صندلی‌ها انتخاب کنید.

یکی از مهمترین اصول در انتخاب تزئینات داخلی خودرو، دقت در گزینش رنگ و سبک طراحی روکش‌های صندلی است.

این روکش‌ها نه تنها باید زیبا و جذاب انتخاب شوند، بلکه باید مرغوب و باکیفیت بوده و در مدت کوتاه دچار پارگی یا تغییر شکل نشوند.

روکش چرمی صندلی | تاپ یدک

اگر در خانواده خود کودک دارید یا اگر افراد خردسال سوار ماشین شما می شوند، بهتر است برای صندلی روکش ضد آب برگزینید تا صندلی ها از ریختن آب یا نوشیدنی محفوظ باشند.

کفپوش های چرمی بخرید.

اگر از آن دسته افراد هستید که معتقدند در فضای داخلی ماشین کسی به کفپوش ها نگاه نمی کند، سخت در اشتباه هستید!

فرض کنید فردی با لباس و ظاهر کاملا شیک و آراسته اما با کفش های کثیف و کهنه ببینید. چه حسی به شما دست می دهد؟

پس نوع و ظاهر کفپوش ها هم از نکات مهم در انتخاب تزئینات داخلی خودرو است. کفپوش های چرمی و باکیفیت اثر زیادی در زیبایی محیط داخل کابین ماشین دارند.

کفپوش چرمی داخل خودرو | تاپ یدک

استفاده از کفپوش‌های چرمی مرغوب، مقاوم و ضد آب موجب افزایش زیبایی داخلی و کاهش کثیف شدن کف ماشین می‌گردد. به دلیل داشتن جنس خوب، نسبت به کفپوش‌های معمولی راحتتر تمیز می‌شوند.

داخل ماشین نوارهای تزئینی LED نصب کنید.

یکی از پرطرفدارترین لوازم برای تزئینات داخلی خودرو، چراغ‌ها و نوارهای تزئینی LED هستند. این نوارها روی داشبورد و درزهای پنجره‌ها نصب شده و هنگام رانندگی در شب جلوه ای ویژه و رویایی به خودروی شما می‌بخشند.

نوارهای LED تزئینی داخل خودرو | تاپ یدک

این چراغ‌ها و نوارهای تزئینی در شکل‌ها و رنگ‌های شاد و متنوع تولید شده‌اند. برای افراد علاقمند به نورهای متحرک، دارای یک کنترل کوچک برای انتخاب حالت رقص نور و موسیقی می‌باشند.

پشت صندلی‌های جلو نظم دهنده وسایل نصب کنید.

یکی از پرکاربردترین لوازم برای تزئینات داخلی خودرو، جعبه‌های نظم دهنده برای سرنشینان عقب است. این جعبه‌ها به پشت صندلی‌های جلو نصب می‌شوند. علاوه بر شیک کردن فضای داخلی ماشین، موجب ایجاد نظم در خودرو و جای گیری بسیاری از وسایل ریز و درشت می‌شوند.

نظم دهنده های پشت صندلی های جلو | تاپ یدک

کاربرد این نظم دهنده ها به خصوص در سفرهای طولانی با خودرو بهتر مشخص می شود. عالی نیست اگر حین سفر جایی برای قرار دادن گوشی موبایل یا تبلت، عینک آفتابی، هندزفری، بطری یا لیوان، کتاب و سایر وسایل خود داشته باشید؟

برای خودرو کنسول وسط نصب کنید.

کنسول‌های وسط ماشین از جمله تزئینات داخلی خودرو هستند. علاوه بر جذاب نمودن ظاهر داخلی خودرو، استفاده از خودرو را برای سرنشینان جلو راحت می‌کنند.

این کنسول‌ها محلی برای گذاشتن و استراحت دادن به بازوی راننده و فرد کنار راننده هستند. همچنین دارای فضایی برای گذاشتن اشیایی مثل لیوان، گوشی موبایل، دفترچه، خودکار، کلید و غیره نیز هستند.

با انتخاب بهترین لوازم برای تزئینات داخلی خودرو، لذت رانندگی را چند برابر کنید.

رنگ و ظاهر، کیفیت، قیمت و کارایی لوازم تزئینات خودرو از مهمترین اصول در تعیین این قطعات است. لوازم مورد استفاده برای تزئینات محیط داخلی خودرو نه تنها باید شیک و جذاب باشند، بلکه باید مرغوب و کاربردی و دارای قیمت مناسب باشند.

روکش فرمان، روکش صندلی‌ها، کفپوش‌ها، نوارهای تزئینی LED، جعبه‌های نظم دهنده و کنسول وسط از مهمترین قطعات مورد استفاده در زیباسازی محیط داخلی خودرو هستند.

تمامی این قطعات توسط مراکز فروش عمده قطعات یدکی خودرو تامین شده و در فروشگاه‌های سراسر کشور قابل عرضه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *