اگر در زمینه فروش عمده لوازم یدکی خودرو فعالیت می کنید، بدون شک به دنبال مرجعی مطمئن و معتبر برای تامین قطعات فروشگاه خود هستید.

عواملی بسیاری در انتخاب یک شرکت برای تامین عمده قطعات یدکی برای فروشگاه موثر می باشد. اما یکی از مهمترین این عوامل، داشتن سامانه ای قوی و همه جانبه برای فروش قطعات در سراسر کشور است.

شرکت فراز یدک پویا با برند تاپ یدک یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های فروش لوازم یدکی خودرو است که با در اختیار داشتن سامانه فروش اینترنتی قوی و مشتری محور، اعتبار درخشانی بین فروشندگان قطعات خودرو کسب نموده است.

برند تاپ یدک پیشرو: شرکتی معتبر در فروش عمده قطعات یدکی خودرو

برند تاپ یدک یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه تامین و توزیع لوازم یدکی خودرو برای فروشگاه ها و توزیع کنندگان این قطعات به صورت عمده می باشد.

فروش عمده لوازم یدکی خودرو

این شرکت به واسطه داشتن تجارب ارزشمند در حوزه صنعت قطعات خودرو و با استفاده از شناختی که از نیاز روز بازار لوازم یدکی خودرو کسب کرده است، ارائه دهنده بسیاری از قطعات یدکی خودرو با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان محترم می باشد.

مشتری مداری، حذف واسطه ها و ارائه خدمات به صورت اینترنتی و بسیار سریع از دیگر عوامل موفقیت برند تاپ یدک در فروش لوازم یدکی خودرو محسوب می شوند.

مزایای خرید از برند تاپ یدک

دلایل بسیاری منجر به تمایز و برتری سامانه فروش برند تاپ یدک نسبت به شرکت های رقیب می شوند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

کیفیت عالی و قیمت مناسب

بدیهی است که اگر قطعات یدکی مرغوب را با قیمت اولیه کم و به صورت عمده بخرید، سود شما در فروش آنها بالاتر خواهد بود.

برند تاپ یدک به دلیل داشتن شناخت و تجربه کافی در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو، ارائه دهنده مرغوب ترین قطعات با قیمت مناسب به مراکز فروش عمده این لوازم است.

مزایای خرید از برند تاپ یدک

بنابراین، شاید مهمترین عامل موفقیت برند تاپ یدک را بتوان کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات دانست.

تضمین اصالت کالا

تمامی قطعات یدکی خودروی موجود در برند تاپ یدک توسط خودروسازان معتبر داخلی تولید شده یا مورد تایید کارشناسان این شرکت ها هستند. شرکت فراز یدک پویا ضامن اصالت تمامی قطعات برند تاپ یدک است.

تنوع محصولات

محصولات برند تاپ یدک از چنان تنوع گسترده ای برخوردار هستند که منجر به خرید یکجا و منسجم فروشندگان عمده قطعات یدکی خودرو از این شرکت می شود. بدین ترتیب مشتریان هنگام خرید لوازم خودرو دچار آشفتگی و سفارش گذاری در چند فروشگاه مختلف نمی شوند.

برند تاپ یدک پیشرو مفتخر است که قطعات یدکی خودرو را با تنوع گسترده و به صورت دسته بندی ذیل در اختیار مشتریان محترم قرار دهد:

تنوع قطعات یدکی خودرو در برند تاپ یدک

تمامی این قطعات برای خودروهای مختلف نظیر پراید، پژو 405، پژو 206، پژو RD، پژو ROA، پیکان، سمند، ال 90، تیبا، رانا وغیره تهیه و قابل ارائه می باشند.

سرعت و سهولت سفارش قطعات

سامانه فروش لوازم یدکی خودرو برند تاپ یدک به گونه ای طراحی و تدوین شده است که ضامن سهولت و سرعت بالای خرید از سایت اینترنتی این شرکت می باشد.

7 روز ضمانت بازگشت کالا

از آنجایی که فروشگاه اینترنتی تاپ یدک در مورد مرغوبیت و کیفیت محصولات خود کاملا مطمئن است، در راستای امر مهم مشتری مداری اقدام به ضمانت بازگشت کالا تا هفت روز پس از تحویل در صورت وجود هرگونه عیب در قطعات نموده است.

مشاوران امین و پاسخگو

مشتریان برند تاپ یدک به محض وجود هرگونه سوال، نظر، پیشنهاد و انتقادی از این مجموعه، امکان مطرح نمودن این موارد با مشاوران تاپ یدک را داشته و شاهد رسیدگی سریع به امور مربوطه خواهند بود.

خدمات پس از فروش آنلاین

یکی دیگر از افتخارات فروشگاه اینترنتی تاپ یدک، ارائه بهترین خدمات پس از فروش به صورت آنلاین به مشتریان محترم در سراسر کشور است.

خدمات پس از فروش آنلاین برند تاپ یدک

خدمات ارسال و باربری

اگر میزان خرید قطعات یدکی خودرو از فروشگاه اینترنتی تاپ یدک به حد مشخصی برسد (که به دلیل عمده بودن سفارشات بسیار محتمل است)، ارسال تمامی آن قطعات به هر نقطه از کشور به صورت رایگان انجام خواهد شد.

همچنین برند تاپ یدک ضامن تحویل ایمن و به موقع تمامی محصولات به فروشگاه ها و توزیع کنندگان محترم این قطعات می باشد.

لذت خریدی بی نظیر با سامانه فروش لوازم یدکی خودرو برند تاپ یدک!

فروشگاه اینترنتی تاپ یدک که در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت می کند، به واسطه برخورداری از سامانه فروش عالی و مشتری محور، در بین مراکز فروش عمده قطعات یدکی خودرو زبانزد خاص و عام شده است.

این شرکت به دلیل داشتن مزایایی چون کیفیت عالی و قیمت مناسب محصولات، تضمین اصالت کالا، سرعت بالای سفارش گذاری، 7 روز ضمانت بازگشت قطعات و غیره، مرکزی مطمئن جهت تامین قطعات برای فروشندگان قطعات یدکی خودرو می باشد.

کلمه کلیدی: فروش لوازم یدکی خودرو